Condiţii generale de vânzare
Magazin online www.sahmagazin.ro
- Dispoziții introductive și definiție de termeni
1.1. Acești Termeni și condiții generale (denumiți în continuare „TCG”) reglementează relațiile juridice dintre:
(denumit în continuare și „Vânzător” sau „Comerciant”) și orice persoană care este Cumpărător de bunuri sau servicii oferite de catre Vânzător pe site-ul Web al Vânzătorului și care acționează în calitate de consumator în sensul altor dispoziții ale acestor Termeni și Condiții generale și al legislației relevante care definește consumatorul în cadrul legislației aplicabile din Republica Slovacă, în special următoarele legi: Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorului în cazul vânzării de bunuri sau prestări de servicii în temeiul unui contract la distanță sau al unui contract încheiat în afara spațiilor Vânzătorului, astfel cum a fost modificată Legea nr. 250/2007 Coll. Nr. 22/2004 Coll. 40/1964 Coll. Codul civil astfel cum a fost modificat, Legea nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorului.
1.1.1. Contactul prin e-mail și telefonic al Vânzătorului este:
Email: info@sahmagazin.ro
Telefon: 00421 903 793 013
1.1.2. Vânzătorul recomandă Consumatorilor să aibă dreptul de a se retrage din contract fără a declara motiv aplicat la adresa:
Gamesy s. r. o., Klincova 35, Bratislava 821 08, Slovensko
1.2. Acești termeni și condiții generale reglementează relațiile juridice dintre Cumpărătorii care sunt Consumatori și Vânzători.
1.3. Termenul magazin pe internet este identic cu termenul magazin electronic și cu termenul Website.
1.4. Cumpărătorul este orice persoană (fizică sau juridică) care a plasat o comandă, în special prin utilizarea web site-ului al Vânzătorului sau a altor mijloace de comunicare la distanță.
1.5. Consumatorul este Cumpărătorul, care este o persoană fizică și care, atunci când încheie contractul de cumpărare
prin intermediul site-ului web al vânzătorului, nu acționează în cadrul activității sale comerciale.
1.6. Relațiile contractuale (precum și alte relații juridice care pot decurge din relația contractuală) cu cumpărătorii care nu acționează în calitate de consumatori fac obiectul dispozițiilor Legii nr. 513/1991 Coll., Codul comercial cu modificările ulterioare.
1.7. Un contract la distanță este un contract între Vânzător și Consumator convenit și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Consumatorului, în special prin utilizarea unui web site sau a altor mijloace de comunicare la distanță.
1.8. Termenul „contract de achiziție” include un contract de vânzare de produse și un contract de furnizare de servicii, în sensul textului stabilit în prezentele condiții generale.
1.9. Produsele („Articole” sau „Produse”) sunt bunuri sau servicii care sunt destinate vânzării și care sunt de asemenea publicate pe site-ul web al Vânzătorului.
1.10. Vânzătorul este de asemenea operatorul sistemului electronic prin care operează web site-ul.
- Comanda produsului - încheierea contractului de achiziție
2.1.Propunerea de încheiere a unui contract de achiziție de către Cumpărător este trimiterea unei comenzi de produse de către Cumpărător în principal prin utilizarea web site-ului al Vânzătorului sau a altor mijloace de comunicare la distanță.
2.2. Încheierea Contractului de cumpărare între Cumpărător și Vânzător are loc în momentul în care Cumpărătorului îi este livrată confirmarea de primire a comenzii, pe care Cumpărătorul a creat-o în conformitate cu clauza 2.1 din prezentele TCG de către Vânzător (electronic la adresa de e-mail a Cumpărătorului aleasă de Cumpărător în procesul de creare a comenzii).
2.3. Contractul de cumpărare este încheiat pe o perioadă determinată și expiră în special în momentul îndeplinirii tututor obligațiilor vânzătorului și ale cumpărătorului.
2.3.1. Contractul de cumpărare poate fi reziliat și în alte cazuri definite de legislația slovacă, în special prin acordul părților, retragerea din contract de către consumator și în cazuri similare.
2.4. Vânzătorul informează Cumpărătorul că, în cazul comenzii de produse, comanda este asociată cu obligația de plată, în forma de plată aleasă de Cumpărător.
III. Prețul de achiziție și condițiile de plată
3.1. Prețul bunurilor și serviciilor comandate prin intermediul web site-ului al Vânzătorului (denumit în continuare „prețul de achiziție”) este menționat separat pentru fiecare produs și este valabil la momentul creării comenzii de către Cumpărător.
3.2. Moneda de bază este RON.
3.3. Prețul de achiziție al bunurilor sau serviciilor enumerate pe web site-ul al Vânzătorului este prețul total al bunurilor sau serviciilor, inclusiv toate taxele, și este menționat în mod clar pe web site-ul al Vânzătorului.
3.3.1. Prețul de achiziție al bunurilor sau serviciilor nu include costurile de transport sau alte costuri legate de livrarea produselor.
- Metode de plată
4.1. Puteți plăti pentru bunuri și servicii pe website-ul vânzătorului în următoarele moduri:
4.1.1. plata prin ramburs
4.1.2. plata online prin intermediul gateway-ului de plată
4.1.3. plata prin depozitare sau transfer în contul Vânzătorului
- Livrarea produselor
5.1 Dacă Cumpărătorul a ales plata la livrare ca formă de plată pentru comandă. Vânzătorul este obligat să îndeplinească comanda și să livreze produsele Cumpărătorului într-o perioadă de cel mult 30 de zile de la data încheierii Contractului de cumpărare în sensul clauzei 2.2 și următoarele din prezentele CGC.
5.1.1. În cazul în care Cumpărătorul a ales o altă formă de plată pentru comandă decât plata la livrare, Vânzătorul este obligat să realizeze comanda și să livreze produsele Cumpărătorului în termen de cel mult 30 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare în sensul clauzei 2.2 și următoarele din prezentele CGC și a plății prețului total al comenzii către Vânzător.
În cazul în care ambele condiții prevăzute la clauza 5.1.1. din prezentele CGV au fost îndeplinite (adică în cazul în care contractul de cumpărare a fost încheiat și prețul total al comenzii a fost plătit Vânzătorului), Vânzătorul este obligat să livreze produsele Cumpărătorului în termen de cel mult 30 de zile de la data îndeplinirii ambelor condiții.
Termenul standard la care Vânzătorul expediază produsele este de 1 zi lucrătoare de la data încheierii contractului de cumpărare sau de 1 zi lucrătoare de la data plății către Vânzător a prețului total al comenzii.
5.2. Locul de livrare a produsului comandat este adresa specificată de Cumpărător în comandă.
5.3.Vânzătorul livrează produsul prin mijloace proprii Cumpărătorului (sau unei persoane autorizate de Cumpărător să preia livrarea produsului) sau prin intermediul unor terți (companii de transport și livrare).
5.4. Livrarea produsului se realizează la primirea acestuia de către Cumpărător (sau de către persoana autorizată de Cumpărător pentru a primi produsul).
5.5.Vânzătorul poate trimite Cumpărătorului bunurile care sunt disponibile imediat, iar restul comenzii va fi livrat suplimentar într-o perioadă de timp care este în conformitate cu termenul de livrare în temeiul prezentelor CGV, cu condiția ca totuși Cumpărătorul să nu suporte costuri suplimentare ca urmare a acțiunii Vânzătorului și nu numai dacă Cumpărătorul este de acord cu acesta.
5.6.Vânzătorul este obligat să livreze Cumpărătorului produsele în calitatea si cantitatea comandată, împreună cu documentele fiscale aferente comenzii și a altor documente, dacă există, tipice pentru produse sau servicii.
- Preluarea bunurilor
6.1. Riscul de deteriorare a produsului și răspunderea pentru deteriorarea produsului se transferă Cumpărătorului numai în momentul acceptării corespunzătoare a acestuia, indiferent dacă Cumpărătorul acceptă produsul în persoană sau prin intermediul unui terț autorizat. Vânzătorul recomandă cumpărătorului să verifice comanda care este preluată atunci când preia comanda.
6.2. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Cumpărătorului la primirea produselor de către Cumpărător la locul de livrare desemnat de Cumpărător.
6.3. Vânzătorul are dreptul la plata corectă, și la timp a prețului comenzii de la Cumpărător pentru bunurile livrate.
VII. Transportul mărfurilor - modul în care sunt transportate produsele și costul de transport al acestora
7.1.Metodele de expediere și prețul pentru expedierea produselor comandate:
7.1.1.Modalități de transport:
7.1.1.1.Poșta Română
7.1.1.2.Serviciul de curierat Packeta
7.1.2 Tarife pentru transport:
7.1.2.1.Vânzătorul informează Cumpărătorul cu privire la prețurile pentru fiecare mijloc de transport pe web site-ul al Vânzătorului la adresa https://www.sahmagazin.ro
VIII. Retragerea cumpărătorului din contractul de cumpărare fără a oferi niciun motiv
8.1. În cazul în care Vânzătorul a furnizat în timp util, și în mod corespunzător Consumatorului informații legate cu privire la dreptul de retragere din contract în conformitate cu § 3 (1) (h) din Legea nr. 102/2014 Coll., Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul încheiat la distanță sau din contractul încheiat în afara spațiilor Vânzătorului în termen de 14 zile de la data de:
- a) preluarea bunurilor în conformitate cu clauza 8.1.1. din prezentele CGV în cazul contractelor care au ca obiect vânzarea de bunuri
- b) încheierea unui contract de servicii
- c) încheierea unui contract pentru furnizarea de conținut electronic care nu este livrat pe un suport material.
8.1.1. Se consideră că bunurile au fost acceptate de Consumator în momentul în care Consumatorul sau o parte din terță desemnată de Consumator cu excepția transportatorului, acceptă toate părțile bunurilor comandate, sau dacă:
- a) bunurile comandate de Consumator în cadrul unei comenzi sunt livrate separat la momentul primirii bunurilor care au fost livrate ultima dată
- b) livrează bunuri compuse din mai multe părți sau piese, în momentul acceptării ultimei părți sau piese
- c) bunurile sunt livrate în mod repetat pe o perioadă de timp definită la momentul acceptării primei livrări
8.1.1. De asemenea, Consumatorul se poate retrage din contract, al cărui obiect este livrarea de bunuri, înainte de începerea perioadei de retragere.
8.2. Consumatorul este obligat să trimită bunurile înapoi sau să le predea Vânzătorului sau unei persoane autorizate de Vânzător să preia bunurile în termen de cel mult 14 zile de la data retragerii din contract. Acest lucru nu se aplică în cazul în care Vânzătorul propune să ridice bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de Vânzător. Termenul în conformitate cu prima teză se consideră a fi respectată dacă bunurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului , din (§10 aliniatul 1 din Legea nr. 102/2014 Coll.).
8.3. Consumatorul este obligat, în cazul în care dorește să își exercite acest drept, să notifice Vânzătorului retragerea din contractul de cumpărare cel târziu în ultima zi a perioadei specificate. Se consideră că perioada de retragere a fost respectată dacă notificarea de retragere este trimisă Vânzătorului cel târziu în ultima zi a perioadei la adresa Vânzătorului. Acest drept poate fi, de asemenea, exercitat de Consumator la oricare dintre unitățile Vânzătorului.
8.4. Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere din contractul încheiat cu Vânzătorul pe suport de hârtie sau sub forma unei mențiuni pe un alt suport durabil.
În cazul în care contractul a fost încheiat verbal, orice declarație formulată fără echivoc de către Consumator prin care acesta își exprimă dorința de a se retrage din contract (denumită în continuare „notificare de retragere”) este suficientă pentru exercitarea dreptului de retragere din contract al Consumatorului.
8.4.1. În cazul în care Consumatorul se retrage din contract, orice contract accesoriu referitor la contractul din care Consumatorul s-a retras este anulat de la început. Consumatorului nu pot fi solicitate costuri sau alte plăți în legătură cu rezilierea contractului adițional cu excepția costurilor și plăților menționate la articolul 9 alineatul (3) și la articolul 10 alineatul (3) din Legea nr. 102/2014, astfel cum a fost modificat prețul pentru serviciu, în cazul în care obiectul contractului este furnizarea unui serviciu și dacă serviciul a fost furnizat integral.
8.5. Prin retragerea din contract, părțile sunt obligate să se ramburseze reciproc pentru serviciile prestate. Consumatorul este răspunzător numai pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor care depășește manipularea necesară pentru a stabili caracteristicile și funcționalitatea bunurilor.
8.6. Consumatorul poate utiliza formularul de retragere pentru a se retrage din contract fără a oferi un motiv. Acest formular este accesibil gratuit pe web site-ul al Vânzătorului.
8.7. În cazul în care Consumatorul se retrage din contract în conformitate cu Legea nr. 102/2014, va suportă costurile de returnare a bunurilor către Vânzător în conformitate cu articolul 10 alineatul (3) din Legea nr. 102/2014, iar în cazul în care se retrage din contractul încheiat la distanță, suportă și costurile de returnare a bunurilor care din cauza naturii lor, nu pot fi returnate prin poștă.
8.8. Vânzătorul este obligat să returneze consumatorului plățile primite de la Consumator în temeiul sau în legătură cu contractul, fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 14 zile de la data primirii notificării de retragere din contract.
8.9. În conformitate cu articolul 9 alineatul (3) din Legea nr. 102/2014 Coll., astfel cum a fost modificată, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze Consumatorului costurile suplimentare în cazul în care Consumatorul a ales în mod explicit o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă comună de livrare oferită de Vânzător. Costuri suplimentare înseamnă diferența dintre costul de livrare ales de Consumator și costul celei mai ieftine metode comune de livrare oferite de Vânzător.
8.10. În caz de retragere din contract, Vânzătorul recomandă trimiterea produselor prin confirmare de primire. Vânzătorul recomandă să nu trimiteți produsele prin ramburs, care nu vor fi acceptate de către Vânzător.
8.11. În momentul retragerii din contract, Consumatorul suportă numai costurile de returnare a bunurilor de către Vânzător sau de către persoana autorizată de Vânzător ca să primească bunurile. Aceasta nu se aplică în cazul în care Vânzătorul a fost de acord să i le suporte el însuși.
8.12. În plus față de obligațiile menționate la alineatele (1), (3)-(5) și la articolul 9 alineatul (3) din Legea nr. 102/2014 Coll., exercitarea dreptului Consumatorului de a se retrage din contract nu trebuie să conducă la suportarea de costuri suplimentare sau alte obligații pentru Consumator.
8.13. Dreptul de retragere nu se aplică bunurilor și serviciilor definite la articolul 7 alineatul (6) literele (a)-(l) din Legea nr. 102/2014. Coll..
În special:
- a) în cazul în care furnizarea serviciului a fost inițiată cu consimțământul expres al Consumatorului, iar Consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător cu privire la faptul că prin exprimarea unui astfel de consimțământ, își pierde dreptul de a se retrage din contract după furnizarea integrală a serviciului și în cazul în care serviciul a fost furnizat integral
- b) vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile de preț de pe piața financiară care sunt în afara controlului Vânzătorului și care pot apărea în timpul perioadei de retragere din contract
- c) vânzarea de bunuri realizate în funcție de cerințele specifice ale Consumatorului, bunuri făcute pe măsură sau bunuri concepute special pentru un singur Consumator
- d) vânzarea de bunuri care sunt supuse unei deteriorări rapide sau perisabilității
- e) vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau igienă și al căror ambalaj de protecție a fost deteriorat după livrare,
- f) vânzarea de bunuri care, din cauza naturii lor, pot fi amestecate în mod inextricabil cu alte bunuri după livrare,
- g) vânzarea de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului, livrarea acestora putând fi făcută cel mai devreme după 30 de zile, iar prețul lor depinde de evoluția prețurilor pe piață, care nu poate fi influențate de Vânzător
- h) efectuarea de reparații sau întrețineri urgente pe care Consumatorul a solicitat în mod expres Vânzătorului să le efectueze; aceasta nu se aplică contractelor de servicii și contractelor care au ca obiect vânzarea de bunuri, altele decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparațiilor sau întreținerii, în cazul în care acestea au fost încheiate în timpul vizitei Vânzătorului la consumator, iar Consumatorul nu a comandat în prealabil aceste servicii sau bunuri
- i) vânzarea de înregistrări sonore, înregistrări vizuale, fonograme sau programe informatice vândute în ambalaje de protecție, dacă Consumatorul a desfăcut ambalajul,
- j) vânzarea de periodice, cu excepția vânzărilor în cadrul contractelor de abonament și a vânzărilor de cărți care nu sunt furnizate în ambalaje de protecție
- k) furnizarea de servicii de cazare în alte scopuri decât locuința, transportul de bunuri, închirierea de mașini, furnizarea de servicii de catering sau furnizarea de servicii legate de activități de petrecere a timpului liber și în cadrul cărora Vânzătorul se angajează să furnizeze aceste servicii la momentul convenit sau în perioada convenită
- l) furnizarea de conținut electronic altfel decât pe un suport material, în cazul în care furnizarea conținutului a fost inițiată cu acordul expres al consumatorului.
8.14. În caz de retragere din contract, Vânzătorul este obligat să returneze plata Consumatorului în aceeași formă în care le-a primit de la Consumator. Modificarea formei de restituire a banilor către Consumator este posibilă numai cu acordul consumatorului.
8.15. În cazul retragerii dintr-un contract al cărui obiect este vânzarea de bunuri, Vânzătorul nu este obligat să returneze Consumatorului plățile efectuate în conformitate cu § 9 alineatul (1) din Legea nr. 102/2014. Coll. înainte ca bunurile să fie livrate Consumatorului sau până când Consumatorul dovedește că bunurile au fost returnate Vânzătorului, cu excepția cazului în care Vânzătorul își propune să ridice bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de Vânzător.
8.16. În cazul în care Consumatorul se retrage din contractul de servicii și și-a dat consimțământul explicit în conformitate cu secțiunea 4 alineatul (6) din Legea nr. 102/2014 înainte ca serviciile să fie furnizate. Coll. astfel cum a fost modificată, Consumatorul este obligat să plătească Vânzătorului numai prețul pentru prestația efectiv furnizată până la data livrării notificării de retragere din contract. Prețul pentru prestația efectiv prestată se calculează proporțional pe baza prețului total convenit în contract.
8.17. Consumatorul nu este obligat să plătească pentru
8.17.1. Consumatorul nu este obligat să plătească pentru serviciile prestate în timpul perioadei de retragere, indiferent de amploarea prestației furnizate, dacă:
8.17.1.1. Vânzătorul nu a furnizat Consumatorului informații în conformitate cu articolul 3 alineatul (1) litera (h) sau (j) din Legea nr. 102/2014 Coll., astfel cum a fost modificată
8.17.1.2. Consumatorul nu a dat Vânzătorului consimțământul explicit pentru începerea furnizării serviciului în conformitate cu § 4 (6) din Legea nr. 102/2014 Coll., astfel cum a fost modificată
8.18. Vânzătorul informează Cumpărătorul că, în cazul în care furnizarea serviciului trebuie să înceapă în temeiul contractului de servicii înainte de expirarea perioadei de retragere sau dacă Cumpărătorul solicită furnizarea serviciului înainte de expirarea perioadei de retragere:
8.18.1. Prin acceptarea începerii serviciului înainte de expirarea perioadei de retragere, Cumpărătorul își pierde dreptul de a se retrage din contract odată ce serviciul a fost furnizat în întregime.
8.19.2. Vânzătorul trebuie să aibă consimțământul expres al Cumpărătorului pentru a începe furnizarea serviciului înainte de expirarea perioadei de retragere și o declarație că consumatorul a fost instruit în mod corespunzător în conformitate cu clauza 8.18.1 din prezentele CGC.
- Rezolvarea alternativă a litigiilor
9.1. În cazul în care Consumatorul nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul a tratat reclamația sa, sau consideră că Vânzătorul i-a încălcat drepturile, Consumatorul are dreptul de a contacta Vânzătorul cu o cerere de despăgubire. În cazul în care Vânzătorul răspunde în mod negativ la solicitarea Consumatorului în temeiul tezei anterioare sau nu răspunde la o astfel de solicitare în termen de 30 de zile de la data expedierii acesteia de către Consumator, Consumatorul are dreptul de a depune o cerere de inițiere a unei soluționări alternative a litigiilor în conformitate cu dispozițiile secțiunii 12 din Legea nr. 391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum și privind modificarea și completarea anumitor acte, astfel cum a fost modificată. Entitatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu Vânzătorul este Inspecția Comercială Slovacă.
Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către Cumpărător, care acționează în calitate de Consumator în încheierea și executarea contractului.
Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai unui litigiu între un Consumator și Vânzător care rezultă dintr-un contract cu un Consumator sau are legătură cu acesta. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai contractelor la distanță.
9.2. Cumpărătorul poate de asemenea să adreseze reclamații sau sugestii direct Vânzătorului la adresa specificată în clauza 1.1.2. din prezentele CGC. De asemenea, Vânzătorul recomandă Cumpărătorilor să adreseze reclamații și sugestii (pentru a accelera procesarea) Vânzătorului la adresa de e-mail a Vânzătorului: info@sahmagazin.ro
Orice plângere sau sugestie va fi analizată și tratată de către Vânzător în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea acesteia.
- Informații privind codurile de conduită
12.1. În conformitate cu §3, alineatul 1, litera n), Legea nr. 102/2014 Coll. Vânzătorul informează Consumatorii că nu există coduri de conduită relevante speciale la care Vânzătorul să se fi angajat prin cod de conduită, înțelegându-se cu un acord sau un set de reguli care definesc conduita Vânzătorului, pe care Vânzătorul s-a angajat să le respecte în conformitate cu prezentul cod de conduită în legătură cu una sau mai multe practici comerciale sau sectoare de activitate specifice, cu excepția cazului în care acestea sunt prevăzute prin lege sau prin alte acte legislative sau acțiuni ale unei autorități publice, pe care Vânzătorul s-a angajat să le respecte, precum și modul în care Consumatorul poate lua cunoștință de acestea sau poate obține textul lor.
- Dispoziții finale
11.1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale. Obligatia de notificare scrisa a modificarilor aduse Termenilor si Conditiilor Generale este indeplinită prin plasarea acesteia pe site-ul vânzatorului. In cazul unei modificari a Termenilor si Conditiilor Generale, relatia dintre Cumparator si Vânzator este guvernată de Termenii si Conditiile Generale valabile si in vigoare la momentul incheierii Contractului de Cumparare, pana la incetarea acestuia.
11.2. Acești Termeni și Condiții Generale fac parte integrantă din Procedura de Reclamații și din Principiile și instrucțiunile privind protecția datelor cu caracter personal ale acestui Website. Documente - Procedura de reclamații și Principiile și instrucțiunile privind protecția datelor cu caracter personal ale acestui website sunt publicate pe domeniul site-ului Vânzătorului.
13.3. Acești Termeni și Condiții Generale devin valabile și în vigoare din data publicării lor pe site-ul Vânzătorului din 23 ianuarie 2024.
Denumire comercială: Gamesy s. r. o.
Sediul social: Studenohorská 35, Bratislava - Lamač 841 03, Republica Slovacă
Înregistrată în Registrul Comerțului al Tribunalului Municipal Bratislava III, Secțiunea Sro, Nr. de intrare 140073/B
CUI: 52601960NIF: 2121083591
Numărul de înregistrare pentru TVA, CIF: SK2121083591
Cont bancar: SK14 8330 0000 0021 0168 9723